Македонски (Macedonian)English (United Kingdom)

Моќта на креативниот адвертајзинг (рекламирање)

Обуката е наменета пред се за повисокиот и средниот менаџмент на компаниите, маркетинг директори и вработени во секторот маркетинг, претприемачите, проект менаџери, раководители на сектори, специјалисти во секторот за маркетинг и продажба, но и сите други заинтересирани поединци.

Програмата на оваа обука треба да обезбеди кај слушателите напредно разбирање за зголемување на вкупната создадена вредност на компанијата, преку примена на креативно маркетинг-рекламирање, кое може да ја дополни вредноста, односно како примената на модерните advertising техники, може да предизвикаат раст на бизнисот, при што ќе бидат опфатени следните теми:

  • Модерни адвертајзинг ( рекламни) техники

  • Интегрирани маркетинг комуникации во функција на рекламата

  • Огласувањето како комуникација и продажба

  • Рекламирање без уништување на буџетот


Детална содржина на обуката:

1. Модерни адвертајзинг техники

  • Поставеност на производот
  • Вирално рекламирање
  • Герила маркетинг

2. Интегрирани маркетинг комуникации во функција на рекламата

  • Како комуницираме со клиентите?
  • Одлучување за  микс комуникација
  • Е-канали за пласирање на реклами

3. Огласувањето како комуникација и продажба

  • Огласување во платени медиуми
  • Личната продажба како промоција и реклама помежу две лица
  • Управување со продажен персонал

4. Рекламирање без уништување на будетот

  • Систем на ефтина промоција
  • Buzz marketing
  • Стратегии на advertising-от во малопродажбата