Студентот кој ќе се определи да го изучува модулот Маркетинг ќе ги разбира основните постулати на современиот маркетинг и нивната примена во менаџерската практика, ќе стекне теоретски и практични знаења во врска со маркетинг инструментите, ќе го применува стекнатото знаење во продажбата, однесувањето со потрошувачите, комуникацискиот менаџмент; самостојно ќе развива и применува маркетинг стратегии и ќе биде способен за проценка на маркетинг процесите и идентификација на релевантни податоци, неопходни за управување и истражување на маркетинг појавите и процесите.
Студентот ќе се стекне со вештини за учење, анализи и истражување во секоја маркетинг средина.
I Година
I Семестар | |||||
Број |
Код |
Предмет |
Број на часови (неделно) |
ЕКТС | |
1. |
Econ 100 |
Микроекономија |
4+2 |
8 | |
2. |
Econ 110 |
Математика за економисти |
4+2 |
8 | |
3. |
Bus 110 |
Основи на менаџмент |
4+2 |
8 | |
Изборен предмет - се бира предложените предмети: | |||||
4. |
Bus 101 |
Англиски јазик |
4+2 |
6 | |
|
CS 201 |
Информациско комуникациски технологии за бизнис |
4+2 |
6 | |
Вкупно: |
|
30 | |||
II Семестар | |||||
Број |
Код |
Предмет |
Број на часови (неделно) |
ЕКТС | |
1. |
Econ 230 |
Макроекономија |
4+2 |
8 | |
2. |
Fin 200 |
Основи на финансии |
4+2 |
8 | |
3. |
Fin 100 |
Основи на сметководство |
4+2 |
8 | |
Изборен предмет - се бира еден од предложените предмети: | |||||
4. |
Bus 200 |
Иновации и развој |
4+2 |
6 | |
5. |
Mark 400 |
Основи на маркетинг |
4+2 |
6 | |
Вкупно: |
|
30 | |||
II Година
III Семестар | ||||||
Број |
Код |
Предмет |
Број на часови (неделно) |
ЕКТС | ||
1. |
Bus 307 |
Претприемништво |
4+2 |
8 | ||
2. |
Econ 120 |
Статистика за економисти |
4+2 |
8 | ||
3 |
Bus 204 |
Деловно право |
4+2 |
8 | ||
Изборeн предмет: | ||||||
4. |
|
Се бира еден предмет од листата на слободни изборни предмети |
4+2 |
6 | ||
Вкупно: |
|
30 | ||||
IV Семестар | ||||||
Број |
Код |
Предмет |
Број на часови (неделно) |
ЕКТС | ||
1. |
Bus 610 |
Стратегиски менаџмент |
4+2 |
8 | ||
2. |
Acc 300 |
Менаџерско сметководство 1 |
4+2 |
8 | ||
3. |
Bus 640 |
Маркетинг менаџмент |
4+2 |
8 | ||
Изборен предмет: | ||||||
4. |
|
Се бира еден предмет од листата на слободни изборни предмети |
4+2 |
6 | ||
|
|
Вкупно: |
|
30 | ||
III Година
V Семестар | ||||
Број |
Код |
Предмет |
Број на часови (неделно) |
ЕКТС |
1. |
Fin 301 |
Корпоративни финансии |
4+2 |
8 |
2. |
Bus 300 |
Интегриран бизнис пристап 1 |
6+6 |
16 |
Изборен предмет - се бира еден од предложените предмети: | ||||
3. |
Econ 320 |
Применета економија |
4+2 |
6 |
4. |
Mark 522 |
Стратегии на промоција |
4+2 |
6 |
Вкупно: |
|
30 | ||
VI Семестар | ||||
Број |
Код |
Предмет |
Број на часови (неделно) |
ЕКТС |
1. |
Bus 400 |
Интегриран бизнис пристап 2 |
6+6 |
16 |
2. |
Rul 301 |
Економија на развој |
4+2 |
8 |
Изборeн предмет: | ||||
3. |
|
Се бира еден предмет од листата на слободни изборни предмети |
4+2 |
6 |
Вкупно: |
|
30 |
IV Година
VII Семестар Број Код Предмет Број
на часови (неделно) ЕКТС 1. Econ 600 Меѓународна економија 4+2 9 Изборни предмети-се бираат три
(3) од предложените предмети: 2. Mark 620 Интернет и меѓународен маркетинг 4+2 7 3. Mark 530 Маркетинг на услуги 4+2 7 4. Fin 500 Финансиски пазари и институции 4+2 7 5. Mark 520 Стратегии и тактики за формирање на цени- 4+2 7 Вкупно: 30 VIII Семестар Број Код Предмет Број
на часови (неделно) ЕКТС 1. Fin 510 Меѓународни деловни финансии 4+2 9 Изборни предмети-се бираат три
(3) од предложените предмети: 2. Mark 520 Е-бизнис дистрибутивни канали 4+2 6 3. Mark 530 Однесување на потрошувачите 4+2 6 4. Econ 500 Економско истражување 4+2 6 5. Hr 500 Управување со човечки ресурси 4+2 6 Дипломска работа 3 Вкупно: 30
Реден број Предмет 1. Финансирање на локален и регионален развој 2. Менаџерска економија 3. Проектен менаџмент 4. Одржлив маркетинг 5. Развој на мал бизнис 6. Економија на регионални интеграции